Antalya

Yaz gelince herkes bir yerlere kaçıp tatil yapmak ister kimileri sakin bir tatil köyünde apart oteller de kimileri ise plajı olan turistik şehirleri tercih eder ben de yaz tatilin de kısa bir tur ile Göreme den sonra 1 günlüğüne kısa bir gezi için Antalya’ya doğru yol aldım. Başta daha önceden booking üzerinden rezervasyon yapmış olduğum oteli bulmak biraz zor oldu neyse ki sora sora Bağdat bulunurmuş değil mi 🙂 merkezi konum Kırıkkale civarın da yer alan otelimin yakınlarından boğazın eşsiz manzarasını izleme fırsatım oldu kayalıkların üzerinden inanılmaz görünüyordu sanki bir ada gibi limana doğru ilerler iken çok fazla turist ile karşılaştım hepsinin tek bir derdi var idi plajda güneşlenebilecek bir yer bulmak fakat teknelerde günlük boğaz turu için yeterli sayıya ulaşmak için insan arayışında olan kaptan gibi giyinip ilgi çekmeye çalışan kişiler bazı turistleri kızdıra biliyordu 🙂 Neyse ki herkes işini yapıyor bende gelmiş iken boğazın tadını çıkarmak istedim 2 kişi olduğumuz içim toplam da 40 tl den pazarlık yaparak 30 tl ye anlaştık zamanım kısıtlı olduğu için sadece yaklaşık 40 dk bir tura katıldım sıcak Antalya havasında boğazın serinliği ve müziğin eşliğinde çok güzel bir anım oldu sonradan öğrendim ki daha uzun ve yemekli turlarda var imiş yanlış hatırlamıyorsam düden şelalesi turistlerin uğrak mesafelerinden biri ne yazık ki bu sefer fırsatım olmadı 😦 . Boğaz turunun ardından tam karşıda büyük bir kalabalığın sıra beklediğini farkettim merak edip yakınlaşınca meğerse ki herkesin asansör ile yukarı çıkıp manzarayı seyretmek istiyorlarmış bende mahrum kalmak istemedim fakat havanın sıcaklığı ve insanların yoğunluğu tam anlamıyla pekte keyif alıcı değildi fakat tepeye ulaştığım zaman buna değdiğini anladım. Çok fazla yer gezip müzeler keşfedemedim ama sokak aralarında ki mağazalar şehrin kaldırımlarında ki tarihsel heykeller kafelerle dolu adını dahi bilmediğim sokağın üzerinde ki şemsiyeler bana Belgrad turum daki bir kafeyi hatırlattı neyse ki Türkiye de de aynısına rastlamak güzeldi Efes’e doğru yol almak üzere ayrılmak zorunda kaldım neyse ki başka sefere daha çok keşfedecek yerlerim olacak Tekrar görüşmek üzere Antalya deyip İzmir’e doğru yola koyuldum…

Leave a Reply

